Retour

Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd binnen de retourtermijn van 30 dagen als ze in een schone, verkoopbaar staat zijn of als ze een defect hebben als gevolg van een fabricage- of materiaalfout.

Let op de volgende punten voordat je begint met retourneren:

1. Binnen Nederland, België en Luxemburg is de retourzending voor je gratis, de verzendkosten nemen wij voor onze rekening.

2. Ruilen van artikelen (andere maat, andere kleur, ...) is helaas niet mogelijk. Retourneer in dit geval je artikel en plaats een nieuwe bestelling in de ELTEN-Store.

3. Het tegoed wordt altijd verwerkt met dezelfde betaalmethode die is gebruikt om de aankoop te doen. Geef ons 2-4 dagen tijd nadat we de goederen hebben ontvangen.

4. Retouren kunnen alleen worden verwerkt via ons online retourportaal. Aanvaarding via telefoon, e-mail of chat is niet mogelijk. Als je vragen hebt over het gebruik van het portaal, staan ​​wij tot je beschikking!

De registratie in het online portaal gebeurt door het bestelnummer en de postcode van het afleveradres in te voeren. Je vindt deze gegevens in onze e-mails of op je factuur. Als alternatief kun je het atikel voor de klacht ook direct in jouw klantaccount selecteren. Dan hoeft je niet in te loggen op het online portaal.

Ga na het inloggen op het online portaal als volgt te werk:

1. Selecteer het relevante item uit de lijst en selecteer een geschikte retourreden.

2. Selecteer de gewenste GLS-shop. Dit is niet bindend. Het pakket kan ook bij elke andere GLS-shop worden ingeleverd.

3. Maak jouw verzendlabel aan als PDF (uitprinten, uitknippen, plakken) of QR-code (label wordt uitgeprint in de GLS-shop). Verstuur je pakket uiterlijk 14 dagen na het plaatsen van de retourzending. Afhankelijk van de afzender en het type label kan het verzendlabel anders ongeldig worden.

via shop account
 Retour registreren
via online portaal
 Retour registreren
Laatst bekeken