Klacht

Wij hechten veel waarde aan hoge kwaliteit, robuustheid en maximaal comfort. Maar ook bij ons gaat het soms mis. Als een van de artikelen die je bij ons hebt gekocht een materiaal- of productiefout vertoont, kun je bij ons een klacht indienen.

Houd rekening met de volgende punten a.u.b.:

1. Een klacht kan alleen worden ingediend via ons online portaal. Opnemen via telefoon, e-mail of chat is niet mogelijk. Als je vragen hebt over de bediening, helpen wij je graag verder.

2. Alleen artikelen die zijn gekocht op www.elten-store.nl kunnen op deze manier worden verwerkt. Als je jouw ELTEN-item ergens anders hebt gekocht, neem dan contact op met de verkoper.

3. Het tegoed wordt altijd verwerkt met dezelfde betaalmethode die is gebruikt om de aankoop te doen. Geef ons 2-4 dagen tijd nadat we de goederen hebben ontvangen.

Voor registratie in het online portaal moeten het bestelnummer en de postcode van het afleveradres worden ingevoerd. Deze informatie vind je in onze e-mails en op jouw factuur. Als alternatief kun je het artikel voor de retourzending ook in jouw klantenaccount selecteren. Dan hoef je niet in te loggen op het online portaal.

Ga na het inloggen op het online portaal als volgt te werk:

1. Selecteer het relevante item uit de lijst en selecteer een geschikte retourreden.

2. Upload 2-3 foto's die de reden van retour duidelijk en scherp weergeven en beschrijf de reden zo gedetailleerd mogelijk in het tekstveld.

3. Als we de retour online kunnen beoordelen op basis van jouw foto's en beschrijving, ontvang je meestal na 1-2 dagen feedback van ons. Als het artikel ter plaatse door ons kwaliteitsmanagement moet worden geïnspecteerd, ontvang je een e-mail met een link naar jouw verzendlabel.

4. Selecteer de gewenste GLS-shop. Dit is niet bindend. Het pakket kan ook bij elke andere GLS-Shop worden ingeleverd.

5. Maak je verzendlabel aan als PDF (uitprinten, uitknippen, plakken) of QR-code (label wordt uitgeprint in de GLS-shop). Verstuur je pakket uiterlijk 14 dagen na het plaatsen van de retourzending. Afhankelijk van de afzender en het type label kan het verzendlabel anders ongeldig worden.

via shop account
 Retour registreren
via online portaal
 Retour registreren
Laatst bekeken